ny människa? :)

idag fick jag äntligen fingrarna ur röven och använde min födelsedagspresent. jag fick massage av peter inne på inpuls. ärligt så är det typ bara hans förtjänst att jag tog mig dit :) men jävligt värt!
jag måste verkligen tipsa alla om peter! guud min rygg känns som... en vanlig rygg! att säga att det känns som vanligt är inte i närheten! WOW!

nu sitter jag ordentligt i soffan och myyser. pappa kommer strax med bulla! sen ska vi pysa till björx. min cykel ska ääntligen in på service grejen där.

jag ska plocka ihop lite innan papi kommer.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

(jag ska se om jag pallar vara en sån där som smäller upp bilder på sig själv hela tiden.
dagens bild innan jag pös till stan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback