Påsken 2010 i Kitkiöjoki

så var de fyra härliga dagarna förbi! vilken tur att jag tog några bilder va?



selma fick ett hål av sin pappa. om ni tittar ordentligt så kan man se att någon har skrivit "selma" ovanför hålet.





jonatan fastnade med skotern ett x-antal gånger. den här gången fick han hjälp!



storebror kom med snöslungan!


....och slängde "lite" snö på johanna som stod dåligt till :) förlåt johanna, men det var riiktigt roligt :)




sen var det dags att göra skidspår åt selma och johanna.





nellie sprang efter och trampade sönder spåret. men hon var inte den enda..








grillplatsen, tyvärr obefolkad just då.



men sedär! :)


:)






vi tyckte att skoj kunde vara med jonatan lite grann!



...och så drar vi om skidspåret en gång till.






jonatan och selma bakar kaka!.. lite smått nöjd :)








vi åkte på en skotertur till halju också. jag har försökt att fota mot något som jag tror är kiruna iallafall.







vi åkt och pimlade en sväng innan det var dags att åka hem.



tyvärr blev det inget napp :/







det var allt jag hade.
skoterkörning, grillning, vila på isen när man väntar på att få napp osv. jag längtar redan till påsken 2011!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect kitkiöjoki!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja 2011 kan ni ha lika kul igen, för jag är inte där iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback