vi tog en promenad

vi har (ja, jonatan) har sågat pall igår. han tyckte inte att min idé var så het, change of plans. jag vet bara en modell för det är ju fan det enda jag sett och hittat fuuuck yooou! aja, det blir kanoners. (haha)

vi har kört (ja, jonatan) till jobbet och har med andra ord en svart pärla här utanför! inte illa. jag tänkte hinna med lite innan mitt återbesök hos peter 10.30.

vi tog en liten promenix med skoj och sia igår. nellie var i stugan och demolerade skogen. "vi går till mc donalds" aah. vi gick dit och en liten omväg hem. jävla raktstäcka på ditvägen. men det var skönt att gå åt ett annat håll istället för att typ alltid cykla eller gå mot storheden hållet.
ska lura ut jonatan snart. heidi ville ha lite back-up med sia :)

nä. jag ska klä på mig och ringa upp heidi och se vad hon ville.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback