Dag 02 – Min första kärlek

jag vet faktiskt inte? lågstadiekärlek, mellanstadie eller högstadie? eller kanske den riktiga?
första riktiga förhållandet var iallafall med frycke, jag törs inte skriva ut hela namnet. jag tror vi var tillsammans i åttan till nian. någon sommarflirt sen, men inget påtagligt. lite kul spionage på hägnan var väl det roligaste!!
per var väl egentligen den första som var mest på riktigt fram tills jonatan döck upp i mitt liv. per höll inte speciellt länge, 9 månader något sånt, jag gillar inte slutshowen.

men nu är det på riktigt, hela vägen! här ska det skaffas villa, volvo, unge och hela rasket (tids nog) this is it!
...fast nu ska jag strax lämna honom för stockholm (läs mia)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my true love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback