Dag 06 – Min dag

min dag, lite mer vänligt att skriva om.

vaknade strax före tio. gjorde mig i ordning på 10min och ringde hem jonatan. idag var det IKEA-dag! idag var även sälja bilen dag.
när jonatan väl kom sig hem åkte vi till gammelstad. vi hämtade sommardäcken och hatthyllan till fiestan. pappa och jonatan körde iväg mot kalix, och jag och mamma drog iväg någon minut senare i volvon.
sålde bilen smärtfritt och smidigt! :)
sen körde jag sista biten till happis.

vi åt ikeas julbord också. helt okej! jag äter inte speciellt mycket som serveras på julbord så det passade mig bra.
när vi lämnade happis hade vi köpt två st vita malm byråer, den med fyra lådor för den intresserade.
lite lull lull och ett iittala glas från iittalas outlet. mycket nöjd. 

i skrivandes stund skruvar min händige man ihop den sista byrån och grannen är INTE nöjd. jag kan inte slappna av ordentligt så jag placerade mig vid datorn en stund. jag har släckt ner lägenheten i den mån som går när han försöker skruva ihop byrån. ifall störningsjouren skulle komma så är jag beredd!! jag är ärligt livrädd för att störa grannarna. jag får ont i magen av att spola i kranen 22.01 för att få kall vatten. jag skulle aldrig våga ta en dusch efter 22.00 heller. jag är väldigt väldigt rädd för mina grannar. jag skojar inte!!

grannen som är värst (egentligen är det bara han som jag är rädd för) är GALEN! han skrek bara här om dagen åt malin och camilla! camillas vovve hade diaré och vovven var i bilen kort sagt. hon stod och torkade ur i buren och då öppnade han köksfönstret! alltså... hur i helvete kan det störa om hon torkar?? inget förvånar mig längre.

nåja, nog om min rädsla för mina grannar!
imorgon är det en vecka kvar till julafton! EN VECKA = SJU DAGAR.. bara för att göra det extra tydligt!

näfan, jag kan inte slappna av. jag måste röra på mig! jävla grannar!!!!!!! måste vandra runt för att slappna av.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback