Dag 07 – Min bästa vän

ska jag ranka mina vänner nu eller? not gonna happen!
utan inbördes ordning:

men en BFF kommer på måndag och håller mig i handen - MIA! kommer bli askul!!!! jag längtar!
hur ofta är hon i stan? en gång om året om ens det.
jag har blivit van vid att inte ha henne i samma stad nu.

jag kommer aldrig glömma när jag sa hejdå till henne när hon skulle flyga till stockholm och börja sin utbildning. det var jobbigt att känna så mycket på samma gång. först otroligt glad för hennes skull som äntligen fick gå utbildningen, men ändå otroligt ledsen över att inte ha henne så nära.



ska dra upp en till BFF..
jag träffade heidi för snart ett år sedan, annandagen 2009. "första gången våra blickar möttes". det känns som att det är iaf 3-4 år sedan. nu har hon också flyttat! ja, men till örnäset bara.. men det är andra sidan stan och jag har ingen bil. mindre spännande.

tur att iallafall sistaah och annabena inte lämnat mig på tuna! "kom över och ta en öl och spela buzz" det har räddat massvis av tråkiga kvällar!

är jag en tönt om jag säger att min lilla syster tillhör en av mina bästa vänner? jag ringer henne dagligen och hon gör likadant. hon vet läskigt mycket om mitt liv, inte så oväntat eftersom växt upp med mig. mamma trodde aldrig att vi skulle växa upp och bli vänner, vi bråkade väldigt mycket med varandra när vi var yngre. även mina barndomskompisar har minnen av att vi bråkade. till och med lotta mindes det :) men vafan, vem har inte bråkat med sina syskon? det hör ju nästan till!
... men jag kommer aldrig glömma när malin bet sönder min ken docka ;)

jag hade gärna skrivt om fler, (viktoria var inte orolig ;P) men jag ska på stan. annabena ska dra med mig på stan en sväng och jag har inte ens dragit borsten genom håret ännu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my BFF´s!

Kommentarer
Postat av: viktoria

Bortglomd som vanligt :'( . Haha

2010-12-18 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback