Dag 09 – Min tro

jag har alltid sagt att jag är ateist. men när jag börjar fundera lite mer på livet, döden och all mening så brukar det snurra lite. det är alltid bäst att säga att jag tror på någon gud när jag är riktigt förbannad, när saker inte alls går som jag vill.. "de där jävla gubbarna som drar i trådarna tycker INTE om mig".. typ.
men när det väl går bra, nä då är det ingen som får beröm. möjligen jag då :P

jag tror på livet, jag vill tro på ett liv efter döden. men jag tror att man bara poff slutar tänka, slutar andas.. allting bara slutar.

jag tror inte på spöken,andar, gastar osv, men ändå är jag lite.. reserverad ifall de finns! men jag är rätt säker på att de inte finns. eftersom man "pang dör" när man är död.

jag tror bara på ödet när det går bra, som med allting annat. går det dåligt så är det gubbarna som drar i trådarna, hahah.

jag tror att människor är jävligt underliga, förbannat konstiga.

kom ihåg att det var här ni hörde de först


respect my faith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback