Dag 11 – Mina syskon

jag har bara ett, ett litet syskon. ett syskon som var fem år yngre, nu är hon bara ca 2 år yngre tycker jag. mest för att det är jag som ska vara nyfyllda 20 år istället för 25 år.

hon har börjat berätta om alla sjuka saker hon gjorde när hon var yngre, för att jävlas med mig! spydde på matbordet, bet sönder min kendocka som jag har jävligt svårt att glömma o en massa annat som jag kommer få en smocka för ifall jag skriver ut det här.

jag har ett halv svagt minne av när jag gick på dagis och "fröken" ropade på mig, det var då jag blev storasyster på riktigt! malin hade fötts!
malin, inte stina. M A L I N! mamma och pappa tyckte att malin skulle få heta stina.
"vart är malin?" sa jag på BB
"..nä stina heter hon!"
"maaaaalin" hahahahah jag har alltid varit lite speciell.

hon var här och bakade med mig igår. eller hon bakade, jag.. städade utan! det slutade med en massa bullar och en saffranskaka! jag misstänker att jag kommer få en fikagäst kring 19-tiden ikväll! :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback