Dag 12 – I min handväska

jag har ingen handväska! jag kanske har en om jag går ut på krogen, men de är mest för att jag inte kan ha allting i BH:n!

jag har alla mina grejer i jackfickorna! visa-kort, körkort, nycklar, mobil, papper, pengar, nödladdare, tändare, cigg.. ! jag har en hel del- i jackfickorna! jag hade väska i stockholm, men jag hade fan inget i väskan. känns onödigt att ha väska på vintern också, eftersom jag alltid alltid har jackan. sommartid så kanske en väska åker fram, bara kanske.
jag har en hundväska, räknas det? en väska där alla grejer till tjejerna finns vid övernattning. typ borstar, koppel, reflexer, jackor, täcken, overaller.. och sånt där svammel.

jag känner mig rätt nöjd som skrivit bort några från listan, tre stycken redan! woho. jag gillar inte listan och vill skriva bort den Nu.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback