Dag 13 – Den här veckan

den här veckan har precis börjat, men det är ungefär samma sak vecka som vecka just nu. det enda som skiljer sig nu är att hundarna inte är hemma.

allt detta går under förra veckan
jag har hjälpt annabena färga håret igår och fikade lite-
mini-me kom ju och hjälpte till att baka här hemma igår också.
jag har varit och lunchat med anna (vanliga anna, ingen bena :P haha)
jag har köpt julklappar
min lilla syster fyllde 20 år



den här veckan är ju som alla vet, julafton. jag ska vara i gammelstad och äta middag. sen åker jag mest troligt till björx sen och fortsätter firandet.
mia och per kommer imorgon kring lunch och gör oss sällskap.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback