NEW YEARS EVE!!!!

woho, ut med det gamla och in med det nya! kommer bli bra det här, muucket bra!
ikväll ska vi skåla för 2011 på björx! vi blir på ett ungefär samma gäng som alltid, men det är så det ska vara :)

jag sitter med en svart klänning, just nu. jag har feta problem med att bestämma mig! jag är ändå lite sugen på min djuriska klänning (leopard). jag tror att den åker ner i väskan :)

vår nyårs middag får ni ser bilder på senare! det enda jag till 100% vet att vi ska äta är oxfilé och potatisbakelser! jag ska ta mig fan vara med och haka svampen, annars kommer det inte gå att äta! jag HATAR svamp!
svamp, lök och brysselkål borde försvinna med 2010 och aldrig mer se dagens ljus!

efter maten är det öppna dörrar. alltså får ni komma och joina oss! jag raggar för fulla muggar. men "nä vi ska stanna hemma" verkar vara trenden idag.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect 2011!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gott Nytt År!!!! Och vi är hemma.......

2010-12-31 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback