10.02.17 - jag ser på os

jag tog mig ut på isen med skidorna. dock åkte jag inte speciellt långt. jag gjorde bort första vurpan dessutom :) nellie fattade vinken och drog mig. men idioten slängde sig ner på marken några gånger för att rulla sig lite i snön, pucko!! skoj sprang omkring någonstanns där ikring, jag hade ingen pejl på vart den hunden var, glömde faktiskt bort att hon var med.

jag har bestämt mig nu. expedit hyllan ska bli min! för sex hundra kronor blir den min. hur, det kan en viss mamma fråga sig! men det ska jag berätta :) jag har sålt en jacka för sex hundra kronor som jag inte använder och aldrig tänker använda heller. så, det gick jämt ut. nu ska jag bara försöka ta hem hyllan. den längsta delen är 185cm..  hjälp?

det känns som att jag varit ute mycket idag? skidorna och sen med heidi ett gäng gånger.
jag träffade en gammal arbetskamrat från ssab påvägen till kiosken. jag blev lite ledsen när jag fick det bekräftat att han gått i pension och inte kommer vara där i sommar. men samtidigt ska det bli intressant att se vilka nya som hamnat där!

imorgon kommer det någon människa som ska städa våran säng och möjligen våran soffa med en super dammsugare. ni vet, "hej köp våran dammsugare för 30 000kr". men jag gick med på att de fick komma hit och dammsuga åt mig. bara för att senare säga NEJ.

OS, detta os. våran tv är ständigt på och vi ska vila en stund snart. planen är att se tre kronor kring 01.30 inatt. törs ni lägga pengar på att vi ser matchen?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect os

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback