brr it´s cold in here, it must be the...

...the fucking radiators fault!!
det är ju jävla typiskt också. jag hade bestämt mig för att duscha/bada och eftersom vi saknar ett fungerande element så tappade jag upp ett riktigt riktigt hett bad. bara för att få upp värmen i badrummet och sen tömte jag ur karet. jag ska ju ha typ ljummet då jag duschar/badar.
anyway, jag tyckte att det skulle bli trist att bada ensam och lurade med mig skoj i badet. eftersom jag inte har speciellt varmt vatten ansåg jag att hon också kunde simma lite. jag tror jag lämnar henne nästa gång, det var oväntat nog inte så uppskattat ;)

btw så är det andra ej fungerande elementet bakom min rygg just nu, och jag sitter ju självklart brevid balkongdörren. myyysigt drag! jag sitter i en sommarklänning för att jag är för BEKVÄM för att klä mig i "riktiga" kläder. (vem fan gör det den här tiden förresten??)

jag har tappat bort mig i oz. lite tungt.
jag har varit och mött jonatan när han slutade jobbet. ena plastkassen gick sönder, så jag tog med tjejerna och en pulka :) jag var helt hundra på att den där pulkan skulle komma väl till pass.

jag har försökt att se bloggpriset på aftonbladet live.
1. det var B
2. vad var det för fel på ljudet?
3. min huvudvärk eskalerade
4. jonatan bad mig tillslut att stänga av för att han inte orkade längre.

men jag ska fan se melodifestivalen på lördag, vart eller "hur" återstår att se.
jag ska ta på mig mjukisar och en tröja på skoj, för nu är det kvällspisset som ska ut.
kom ihåg att det var här ni frös först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback