fettisdag

fettis-dag inte fet-tisdag ;) jag är barnslig, i know!

jag har varit en sväng i gammelstad idag, eller typ hela dagen. mamma väckte mig klockan tio och jag har därför haft en lång dag. jag har svårt att veta ifall det var idag eller igår som jag var där. om det var idag eller igår som jag var på ica maxi och handlade med mamma. jag är ärligt lite osäker.

jag har också hunnit gå till lilla tomholmen med tjejerna. jag mötte upp ida med hund och pappa. självklart som fan att jag hakade på hem till henne för att gosa med hennes valpar! jag är grymt sugen på att ta valpar på nellie eller skoj :) jag vet bara inte om jag kommer klara av att ge valparna nya hem sen.. jag är för blödig.

jag har även hunnit med att äta köttfärslimpa och semlor.
när jag kom hem tog jag på mig täckbyxorna och gick ut med heidi och sia. väl ute mötte vi en kompis till henne som hade en schäfer hane. shiit.. jag visste att jag var sugen på en schäfer, men nu är jag ännu mer säker! schäfer är fan gud skapelse. jaja, nellie och skoj är jätte fina och jag ska inte skaffa någon fler hund. bara för att göra saken klar.

imorgon vill jag utflykta på riktigt. med varm choklad och ostmackor i ryggsäcken! viktoria röstar på lunch.
jag ska dricka min varma choklad som jonatan omsorgsfullt kokat upp till mig nu. erkänn att ni är lite avis över att ni inte har en liten jontis som kokar varm choklad till er va va va?

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback