frukost eller inte frukost, det är frågan..

jag har beslutsångest. jag vet inte om jag ska äta frukost före eller efter att jag släppt ut sia och skoj. riktiga världsproblem. det är inte lätt.

jag har också fått för mig att jag ska skaffa mig OS-mössan! min svarta fina mössa verkar ha försvunnit :/ jag måste med andra ord försöka få vantarna på den där OS-mössan.
om någon har sett en svart stickan eller virkad (jag vet ingen skillnad) mössa, jag tror det är ett märke på den "hanna" som tjejen som gjorde mössan sytt dit. den som kan komma med information om vart mössan befinner sig eller kommer med information så mössan återfinns (efterlyst) kommer att få en belöning!

jag tror jag hoppar över frukosten en liten stund och går ut med hundarna. nellie är på ormberget med mini-me. om jag minns rätt så har mallis (testar ett nytt smeknamn) friluftsdag idag.
fan vad jag kommer skratta när dom kommer hit sen. nellie fick precis mat och jag tror inte mallis har påse att plocka med, mohahaa. evil.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback