husägare!

på låtsas iallafall! natt ett kan jag bocka av nu.
vi åt en riktig god middag, entrecote! vi blir bortskämda. fast det blir vi fan alltid när man äter hos här eller i gammelstad. 

det återstår att se ifall det blir en piteå tripp. det blir i varje fall en bastu senare. jag måste försöka få vantarna på bilen som står parkerad vid kvantum. jag har "annonserat" om att jag skulle uppskatta lite back-up. men det slutar väl med att jag sitter på bussen om en stund. förbannat.
jag överväger att åka till gammelstad och hämta en egen bil istället.

nje. jag har sex stycken ögon som tittar på mig. jag tror att det är några som är sugna på att gå ut. inte fan är det jag iallafall. jag hinkar bravo apelsin och koncentrerar mig på att andas.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback