OS 2010


trots att vancouver inte är en så het arrangör så tycker jag att det är kul. vem höll inte på att tappa andan när kalla kom i sista kurvan? vem trodde inte att anja brytit typ alla ben i kroppen då hon föll just innan målgång? 17 medaljer hörde jag precis att anja hade, shit!! jag kan inte uttala mig om killen som fick guld, för det har jag på ett mystiskt sätt total missat att se :/

än är det inte över och vi har tre medaljer!
jag har inte tröttnat på os ännu, hör och häpna! även om det är lite långsamt att se curling där man inte har så bra pejl på regler och poäng.




ny rubrik.
idag var jag och jonatan och hämtade hem hyllan. det slutade med att jag fick låna bil av pappa och släp av morfar! imorgon ska jag tvätta av hyllan bättre, det blir enklare när det blir ljust. det är ännu lamplöst i vardagsrummet! nu måste jag fundera ut vad jag ska ha för grejer i hyllan bara.

njepp. nu är det natten och det är faktiskt en ny dag imorgon.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect OS 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback