uppe före tuppen??

nja, iallafall tidigare än vad jag normalt brukar stiga upp. vaken har jag garanterat varit den här tiden, men jag har fan inte stigit upp. enda anledningen till att jag ens har slagit upp ögonen beror på att pappa kom förbi med borrar. jag behövde ju verkligen få upp grejerna på väggarna så jag hade inget val.
i skrivande stund står jonatan bakom ryggen på mig och borrar. för att förtydliga så sitter jag i soffan i vardagsrummet, inte i badrummet.
en sak - sen när fan var jag vaken så jag kunde se tv4 morgon?? scary

jag är lite nervös över att vi kan bli påringda eftersom för mig är det en omänsklig tid att borra på. men å andra sidan bilar ju gubben bort 3/4 golv när nere. tydligen var hela lägenheten utom vardagsrummet och förrådet inte skadad. de har likadan lägenhet som vi har. jag har små fotat lite, men det dyker nog upp på face. den här datorn är rejält seg och måste få tömmas på allt.

jag har testat försöka laga den lite, snabba upp den. men det gick väl sådär. fuck, jag som har saknat min svarta baby! den usla, gråa fula är ju fan rappare :/

sen ska vi allesammanas hålla en tumme för att min mamma kommer bli helt hel nu. hon ska när som helst ta bort sitt paket från armen. hon har behövt färd- och hemtjänst i några veckor nu! nu blir hon en självgående mamma igen.

jag ska hjälpa till lite nu. typ släppa ut hundarna en kortis.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect our drilling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback