list of mine, take it or leave it!

jag har typ aldrig orkat läsa igenom andra människors listor. ska bli intressant att se hur jag orkar göra en egen lista..


Du heter:
Sara
Smeknamn: Ma-Sa-Ca-Sara (när pappa försöker säga mitt namn men söker högt efter rätt namn)
Låt som du lyssnar på när du är ledsen: sån musik jag lyssnade på förrut. typ 7 år sedan.
Vad tror folk om dig: Surrar för mycket, saknar överläpp och glad?
Stämmer det: Jag tror det
Vad får du oftast komplimanger för: Jag vet faktiskt inte
Vad säger du för att imponera på någon: "Du ska se mitt badrum.."
Hur imponerar man på dig: Kunna skriva ordentligt, inte för att jag själv kan det
Brukar du skratta för dig själv: Jorå
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "okej mamma" från viktoria
Var bor du: Luleå, Tuna
Trivs du där: Absolut!
Äger du några Converse: Japp
Brukar du bli för full: Nja, hinner väl bli för trött först
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet än så länge
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Komma fram till vad jag vill göra och sen göra det!
Hur svarar du i mobilen: "Ja hallååå"
Vem ringde du senast: Viktoria
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Snål ringde bara för att påminna henne att komma ut
Antal timmar sömn i natt: 9?
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Jo
När mår du bra: Ultimata vore väl att ligga i solen med en paraply drink i näven
När blev du fotad senast: Igår i stugan tror jag
Hur känner du dig nu? Rätt likgiltig
Vanligast färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Mina är söta, alla andras är fula.
Vad saknar du: Pengar, bil.. prylar med andra ord.
Hade du en bra kväll igår: Ja den var väl bra
Favoritdryck på morgonen: OBOY!!!!
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 01
Är du blyg: Nja, jag har inga större problem med sånt.
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll, så länge medelandet kommer fram.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Dessvärre :/
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag väl, men det finns ju helt klart förbättringar som måste göras
Är du bortskämd: Lite
Vad gör du i morgon: Jag vet inte, kanske är lite bakis
Vad är det värsta du vet: Att inte ha kontroll
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Det vill jag inte ens veta
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Sånt där funderar jag inte ens på
Vad längtar du till: Sommaren, men ändå gillar jag vintern. Sommar = jobb = cash
Har du bra vänner och äkta vänskap: Både och
Vad använder du för shampoo: Jag fick ett loreal av Mia i julklapp
Vad är det finaste du fått: Guld halsbandet av mormor, min cykel, sen har jag fått massa fina saker av mamma och pappa!
Hur gammal är du: Fortfarande bara 24 år
Du samlar på: Skor
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Typ Jonatan eller Mia. Malin kanske.
Gillar du golf: Jag har aldrig testat, men det ser trist ut
Vilken tid gick du upp idag: 10 kanske
Har du sovit i den egen säng i natt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Jo men de är inte likadana
Är det okej att gråta: Jo
När grät du senast: Gråter en skvätt varje dag, är så blödig när jag ser på film/serie
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala bort!
Bär du glasögon eller linser: Jag ser bra utan sånt där
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Samma tid som på vardagarna ;)
Vill du gifta dig: Jo
Vill du ha barn: Jag tror det
Solar du ofta: Det är i perioder, men jag säger nog Nej
Är du bra på att laga mat: Om jag vill så, men det är inte kul för fem öre
Är du flygrädd: Ibland, beror på väderförhållandet
Hur vig är du: Jag är otroligt ovig. Det är läskigt.
Är du musikalisk: Nej
Vad dricker du helt när du är törstig: Cola, men frågan var ju vad jag helst dricker
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill tro
Tycker du om sushi: Sådär
Vad äter du helst när du ser på film: Ostbågar, men det är ju också vad jag helst äter
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Minns inte. Men det är ju inte direkt en kick
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Säkert
Senaste låten du hörde: Någon radioplåga eftersom jag nyligen satt i bilen.


om det finns någon som tagit sig genom listan, skriv gärna!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo du jag var då duktig å läste igenom hela =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback