det var uppfriskande

har tagit min första "vinterpromenad" till mjölkudden. jag stoppade på nellie dragselen och spände fast min lila pulka bakom henne. måste ju njuta lite av att ha en stor vovve som kan dra hem all mat jag handlar :) okej, skoj fick också dra. både dit och hem. det såg inte riktigt lika bekvämt ut som för nellie i och med att skoj har en promenadsele och inte en drag. det var kul iallafall.
längtar efter skidorna nu!

min telefon mår sämre och sämre. påminner om någon som varit med om en stor olycka och inte har länge kvar att leva innan organen lägger ihop. jag börjar bli lite orolig när jag får små små stötar från den.
typ sticks lite. men jag får den nya snart så jag håller ut.

nu precis i skrivande stund ringde det en kvinna från studieförbundet (?) och frågade det stämde att jag anmält mig (och hund) till servicevovve-grejen. jag ska få mer info om när testerna ska utföras och jag hoppas att jag får två vid två olika tillfällen för att testa både skoj och nellie. hade varit grymt skönt att kunna ha båda till det, även om man inte går med dom tillsammans.
om inte annat ser det ju bra ut på papper eller liknande när/om jag ska ta valpar på dom. MH-testet ska jag forska lite yttligare i också.

nu ska jag och sjuklingen dricka varm oboy. det är lite kul att han är hemma, men inte alls lika kul när han inte mår speciellt bra. nu ska vi ha picknick!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback