ffaaaan!!

jag har börjat bli sjuk!! BIG NO!
jag är snuvig och jag känner att halsen börjar visa att den också har aj aj. fuuuuck!! det blir ju inte bättre av det härliga vädret här utanför och faktum att jag måste gå ut med två hundar som har ätit för bara en liten stund sedan. uäääk. jag vill bara dricka varm oboy och äta en smörgås. men jag har inget pålägg ens! det är inte kul, inte för fem öre.

gnäll gnäll, tjat tjat.
ska göra bort min promenad och sen börja värma ravioli i brist på annat och se me 24.
och självklart måste jag kommentera själva serien. jag blir faktiskt rädd nu när jag ser säsong 4 och det handar as useral om terriorister. men faan.. de spränger ju bort sig själv nästan hela tiden? hur många finns det egentligen?? de borde ju ta slut någongång. helt jävla livsfarliga, bara BOOM! jag hade mardröm om kroknäbbarna :/

UT UT.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect äckel-ravioli

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha.. du också.. Jag är också sjuk..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback