i can´t wait!

jag vill åka till stockholm typ nu. men det har ändå inte gått in i skallen att jag verkligen ska åka. ja, jag beter mig som att jag ska utomlands eller på en längre semester någonstanns.
jag måste erkänna att jag är liiite rädd för flygningen, jag har börjat bli mesig. för några år sedan ville jag ha en egen plats på ena vingen på flygplanet. mesig som sagt.

min förkylning verkar ha brytit ut nu. jag nyser som besatt och snoret rinner (valfritt att sluta läsa nu)
när jag var hos heidi tidigare var det lite bättre. jag drack kaffe och sen lät vi hundarna leka lite lätt. det kändes rätt fränt att bara ta på sig skorna och gå :) i och med att jag är förkyld så var det kanske inte det smartaste jag kunde göra. men det var "bara för att jag kunde"!

jag har blivit dålig på att somna om nätterna nu på senaste. kanske har lite att göra med att jag kämpar med att fylla min mobil med filmer/serier och ligger i sängen och kollar. jag blev lite orolig när jag stängde av kl.06.30! dock steg jag upp kl.12 så jag sov inte bort Hela dagen, bara halva ;) ska bli intressant att se när jag somnar inatt nu. jag är lite smått nöjd över att min telefon har 32gb inbyggt minne + mina fjuttiga 8gb från min samsung ;) beat that!! (lite jobbigt att konvertera filerna, men då får det plats beeetydligt mer hihihihi)

jag vill fortfarade ha en sprak och gärna ett par skidor. känns löjligt att vara utan när isen är så fruktansvärt nära. men utan bil så blir det lite krångligt. jo.
inget mer att rapportera in.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback