i got good news and bad news, i start with the good ones

jag och nellie tog en yttligare uppfriskande trevlig promenad igår kväll med heidi och sia. två timmar och tjugo minuter flög iväg! planen är att pinna ut om 40 minuter igen. jag sitter fortfarande med en filt virad runt kroppen!

jag sökte upp vart min telefon befann sig och till min stora glädje: finns på preem mjölkudden. men, alltid ett fucking jävla MEN - expresspaket körs ut och andra får vänta på avi:n. rätt väntat, men ändå less.
hade varit riktigt nice att sitta och trycka sönder den ihelgen.

sen en tråkig nyhet som jag läste på aftonbladet:



det är få som inte känner igen det där nyllet. dexter heter serien för er som lever på stenåldern. (ingen spoiler varning, ska vara gentle) säsongsavslutningen senast slutar som de flesta säsongsavslutningar- spännande. jag har försökt kolla lite när nästa säsong ska börja sändas igen.
på aftonbladet läste jag att killen har cancer och inspelningarna skjuts upp!
1. NÄR KOMMER AVSNITTEN?
2. BLIR HAN FRISK?
bra att jag först bryr mig i hur killen mår.


jag borde ta och rycka upp mig nu. det sägs att det är kallt ute. men vad vet jag, jag har inte ens stuckit ut lilltån ännu! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect dexter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback