i had a dream

jag åkte med mia som körde bil, en s60 eller liknande. vi åkte runt i gammelstad och vips så var vi på gångvägen mellan villaområdet och marieberg (där vid öhemsskolan)
där fastnade vi rejält, pappa kom och drog upp mig ur snön. snön var som kvicksand och superdjup.
sen vet jag inte varför, men mia kan köra bil, det kan hon verkligen. men i min dröm kunde hon inte köra, hon kunde inte ens se saker som stod rakt framför henne? jag satt och gapade om att hon skulle sluta dumma sig. jag fick backa tiden massa gånger för att slippa göra om drömmen hela tiden. (ja jag vet om att jag drömmer när jag drömmer) vi körde fan in i allt! sorry mia, men det var bara en dröm. du Kan köra bil. vill bara trycka lite extra på det :)

mia skickade ett sms till mig, som råkade komma till hennes mamma.
men jag fick se sms:et på internet senare. det var rejält snuskigt och frågade om saila hade varit med om samma sak. väldigt likt felsms sidan.


en helt annan dröm som jag minns som att det har hänt var att jag och lotta skulle ljuga för folk. vi skulle ljuga att jag var en undercover skådis och jag började hälsa på demi, reese och massa andra engelsktalande människor.. PÅ SVENSKA. jag pratade med dom på svenska (för mindre begåvade personer. )
sen avslutades drömmen med att jag och jonatan skulle cykla hem från gammelstad, där husvagnsparkeringen är på andra sidan lärkstigen, hem till tuna. det var ju svin nära... jo tjena.


jag kände att jag ville ha någon slags dröm nedskriven här, kan ju alltid vara kul att läsa om det senare.

jag såg också på let´s dance igår kväll. alltså?? har de svårt att få folk att ställa upp? killen som kom på 7e plats i idol är med? HALLÅÅÅ?? det var ju nån fler idol-kille, minns inte namnet nu.
tjejen som klär på idolerna var ju också med. HALLÅÅ??
eller är det så illa att vi inte har några bra kändisar? är det verkligen så illa?? jag blir fan mörkrädd.
svensson svenssons unge.. ja.a. hon var ju iaf duktig. men fan?ha med farsan i svensson svensson.  gudrun var väl iaf OK, tanten som varit programledare förr var väl också OK. molly, hur gammal var hon? till och med blondinsvinet ser ju äldre ut.
sluta såga. jag kommer nog ändå små se på det där i brist på annat bra att se en fredagskväll.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback