it´s all coming back to me!

först lyckan när vanten återfanns och nu är mobilen upphittad!! jippikayey!! :)
var? jonatan hittade den oväntat nog bakom sängen, haha.

det riktigt roliga är att jag skrev på msn att min baby är tillbaka. bara ca 2min efter att jag "postade" (säg det lite på engelska) så skrev en människa till mig och frågade om jag fått "baby... barn" och lyckoönskade mig!! HAAHAHAH jag dööör. okej, vem? jo. peca! ofta jag ens snackar med den idioten! hahahaha. jag döööör :)

jag vill bara berätta att jag Inte har barn eller väntar mig något barn, utan att när jag skriver "baby" så menar jag min mobil. iallafall just nu, det kan bli en annan elektonisk pryl senare.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my baby ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback