JAAAAAa

vi har tagit oss till gammelstad igen. ätit dragongryta och god efterrätt, jag är nöjd.
i skrivande stund spelar luleå mot brynäs 1-1 andra perioden snart slut.

jag har testat min FM-sändare i mobilen i pappas bil idag. jag har trott att det var en sämre version av FM-sändaren tills nu. den fungerade ju fast mobilen var i baksätet, jag är med andra ord Nöjd :)

ovädret som klassas som två ska bli spännande, lindrigt sagt. jag hoppas ibland att det ska bli inställt men då kommer vi ingenstanns, men samtidigt vill jag bara åka Nu.

jag sitter och GOOGLAR om stockholm, hur ofta googlar man stockholm? jag vill göra nya saker, jag vill se mer. inte bara shoppa och gå ut. jag är sugen på att pinna till nationalmuseumet och titta på den där tavlan som de pratade om på två för ett tag sen. 100kr för att knalla in, lite känns det som att jag kan göra något bättre för pengarna. men jag vill göra något, hard choice.

jag har försökt frisera mammas kisse lite. japp, jag kan snart titelera mig själv som kattfrisör ;) kissen är tovig och jag försöker klippa bort det. men det är inte det lättaste när han fortfarande är som en liten kattunge i psyket, och det är därför vi älskar honom :) men lite har lossnat dock.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my fear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback