jag har inte vågat säga något föränn nu...

men de fina vantarna jag fick av mamma.. ena vanten har saknat sin kompis ett bra tag nu. jag har inte haft en blekaste aning om ens när kompisen försvann.. :(
men NU NU NU... HAR JAG HITTAT DEN :)

ja, jävligt intresant inlägg för er övriga, men för mig är det ett stort inlägg :)
vanten låg btw i baksätet på bilen UNDER sätet. jag hittade den av en slump när jag gick ur bilen tidigare idag för att ta fram en ica-kasse.

viktoria ska få sina bilder senare, när min riktiga dator är tillbaka i min ägo igen. jag Hatar den här datorn. den dör för minsta lilla. uäääk.

sista kvällen som pp är här också. det firas med min kycklingpasta och en miller.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my glove´s friend ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback