matkoma :)

jag hoppas att 2010 fortsätter som det har börjat hittills! vi har gjort kanske världens godaste middag! jag har fotat men när jag satte mig här kom jag på att det blir problem med att lägga in bilderna! vi åt tjälknöl (det stavas egentligen typ tjälknul eller något?) och potatisbakelser/medaljonger!! guuud vad gott.

på tal om min kamera och dator. jag kollade genom min kamera och såg att det fortfarande låg bilder inne från halloween!! helvitto. det kommer bli en bildbomb när kameran töms! jag kommer få ont i magen av skratt när jag får se bilderna från nyår på större skärm :) haha. såg en kille som hade slipsen runt huvudet :) det säger väl allt ;)

bortsett från att min rygg (skuldrorna) är på mig igen just nu så är jag nöjd! vi har lilla fritidsgården här dessutom. per som bott här i två veckor, matte som kommer och går och nu är johannes här och informerar oss i religioner. per har lovat att "baka" en kaka. (tillsätt vatten, vispa och in i ugnen, haha)
nu ska bara nellie ta och komma hem igen!!

jag har också hittat en granne! jajjemänsan, jag har oväntat nog blivit bekant med en granne här. dock är det inte samma som med viktoria att hon bor vägg i vägg. det är trots allt porten längst ner ;) hon har också en vovve som är huur söt som helst. jag har sett henne (läs hunden) flera gånger här nere. skoj och sia (tror det var rätt namn) har fått busa av sig lite tidigare idag. det kommer bli kanon när nellie kommer hem! en lekkompis på ett väldigt fint avstånd :)

nu får jag inte sitta kvar utan att min rygg börjar pulsera. så nu pinnar jag till vardagsrummet med sista SLUMPEN baileys ;)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect 2010 :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

SARA jag vill ha bilderna från i sommras eller när det var då skoj var och badade på udden och kikade på ankor.

2010-01-04 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback