odödlig!!

min mobil lever, men den mår inte bra. men den lever!! :) skärmen ser ut som ett akvarium och kameran är totalt oanvändbar! det här är sjukt!!

det var bara för ca 10min sen som jag märkte det. tidigare ville den inte starta och jag testade att plugga i den i laddaren. vågade inte testa det tidigare ifall mobilen skulle kortsluta i lägenheten(eftersom den kan vara fuktig/blöt eller annat skit) . men det fungerade fint fint och nu ligger den i laddaren brevid i sängen! lite orolig är jag över att den ska smälla...

den där mobilen har varit med om Mycket kan jag berätta. jag har kastat den iväggen, tappat den, tappat bort den. jag har till och med tappat bort den i snödrivan i gammelstad över natten och i frosten på gräsmattan i gammelstad. alltså den överlever fan allt! hajfene-mobilen kan ju gå och dränka sig! samsung zoul is the shit!! :) dock inte speciellt användbar, men den går att ringa med.

lite ångest över att jag har ordnat med en "ny" mobil. med "ny" menar jag från halebop.
det här är Sjukt. en mobil ska fan inte överleva! det är inget fel på någon knapp eller så. fan man hör om folk som tappat sin mobil och PANG trasig.

tills döden skiljer oss åt.

respect my zoul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback