seriöst??

JAG DÖÖÖR! kom igen, det här händer ingen normal människa!
igår kväll skulle vi tvätta, bokade upp två stycken tvättrum och för att komma in i rummen har man små taggar. jonatans tagg och nyckel till lägenheten var självklart väck och mina gerjer fick användas.

tror ni inte att jonatan låser in mina nycklar i ett av tvättrummen som kräver nyckel för att komma in?
tror ni inte att porten är låst så vi kommer inte längre in i lägenheten?
tror ni inte att vi inte hade någon telefon med oss heller?

när det efter en stund kommer en till som tvättar frågade vi snällt var människan bor och om ja, vi kan få lite back-up att komma in. tur som stryk att killen hade förråd under vårat hus och att nyckeln passade trots att man inte kommer åt något förråd från vår trapp. ÅÅÅ tack guuuud vad tur!

turen vänder snabbt, mycket snabbt.
när vi går och lägger oss hittar jag inte min mobiltelefon.
"kan du ringa min telefon?"
"ja jag ringer, den är avslagen"
jag får panik och slår handen för min vidöppna mun när det går upp för mig vart min telefon befinner sig.
"men heelvete, den var i ett par byxor som är i tvätten"

ÅÅÅÅ... jag sprang och hämtade telefonen som låg kvar i tvättmaskinen.
testade slå igång den precis och NÄ. men egentligen, 50min tvätt ska väl ingen telefon förutom hajfenan förväntas överleva från.

så. jag vill bara fint medddela folket nu om att min telefon är totalt död. jag har ingen annan telefon och ja, jag kommer vara otroligt svårt att få tag i. MSN, email eller jonatans mobil är att rekomendera.

jag måste också få sörja lite. den har varit med mig ett tag nu. sen lulsundet. två år har den varit min kompis, mer. fuuck. fast jag har pratat och funderat på en ny, så känns det konstigt att min inte fungerar längre. uäääk.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback