förmiddagsvecka, 1 av 4 avklarade!

min lediga vecka har varit underbar! "en veckas semester".. beror på hur man ser på det. men nu blir det inge mer ledighets tagande, möjligen extra jobb om något!

klubbviken i torsdags och såg på skaburbian. träffade lina och hade as kul :) jag törs inte skriva hur många dagar jag drack alkohol förra veckan! galet!

födelsedagsfirande och hemmabakad smörgårdstårta i lördags hos födelsedagsbarnet annabena och sistaah. jag var en torris och drog hem utan något besök på krogen. jag tog det luuugnt! jag ville vila upp mig rejält inför förmiddagsveckan och det skulle kännas fel att komma halv död till jobbet istället för utvilad! :)

det gick trots allt bra att dra mig upp 04.30 i morse. fick en aning panik när jonatans klocka ringde före min egen dock! efter 14.00 var jag trött, jag menar TRÖTT! små grining och sket fullständigt i att bada. lämnade leveransen till heidi, köpte hundmat och drog hem. jag har sovit en stund idag dessutom.
imorgon är en annan dag. hoppas det regnar som satan till exakt kl.14.00 ;)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback