ledigvecka och natthelg!

i onsdags hade jag och de andra vikarierna "utbildning" (el. liknande) på förmiddagen på ssab. under lunchen kom jag och maria på att vi behövde jeans! vi åkte till stan och drog sen ihop ett litet gäng till färjan!



tjejerna enligt bild + jonatan och micke! vi drog en god middag och lite öl!
träffade folk, blev bakis och var nästan död dagen efter - oväntat!




i fredags (igår) lånade vi båten och drog till klubbviken. dock inte samma gäng, men ändå roligt!



ruggigt dålig kvalla, men ni ser väl ändå hur härligt det såg ut va? :)



jordgubbar och grädde medtogs till klubbviken och var GRYMT gott.


nu helgen som är jobbar jag arslet av mig! nästa helg blir det andra bullar! jag har tagit ledigt torsdagen och ska göra ett återbesök på klubbviken! jag har än så länge mest troligt fått med mig maria. ska läska sistaah och annabena lite tror jag.


idag so far,
jag vaknade 14.00 men drog mig en liiten stund. drog till djurmagazinet och köpte fler bindor till nellies tikskydd. hunden kom hem löpandes, men en gång per år är helt ok! efter djurmagazinet fixade jag käk från exotic som åts på ormberget. mest för hundarnas skull :) hem igen, snabbblogg och packa väskan på 10min!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback