helvete

jag är sjuk. jag har varit det sen i måndags. jag vill bara skjuta mig själv i skallen. jag borde vara frisk idag, men nä. jag ligger på soffan och fryser, fast jag svettas. min hals svider och jag hostar fan upp hela magen. skallen är full med snor och jag får ont i kroppen när jag försöker snyta mig.
det värsta är nog när jag tvingas nysa.. jag vill inte längre. kan jag inte bara få vara frisk?

har någon sett vädret ute? inte jag. jag tänker inte ens titta ut. jag tänker inte ta ett steg ut. jag tänker ligga här och vara arg och sjuk.
till råga på allt så fick jag gå hem från jobbet i måndags och har fortfarande inte varit tillbaka!!! SKIIIT!!!

japp. jag tänker fan bara klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback