jag åker hem nu (det första jag säger när jag ringer och avbokar taxi)

jag har legat lågt med bloggen den senaste tiden. jag har ingen lust att skriva, men något kan jag nog få ner.
jag har varit i stugan tisdag till torsdag med mallan och camilla. vi har badat tunna som galningar, grillat och tagit det lugnt.
jag har hunnit jobba torsdag och fredag. jag har tittat på pappas nya båt. jag har ätit massa god mat. jag har verkligen njutit!!
jag trivs bra på jobbet och det går bra där. snart får första gänget semester och då "börjar allvaret". då ska vi köra helt själva, verkligen helt själva. jag längtar faktiskt! jag är lite försiktig med att längta till saker, det känns som att jag kommer vänta ut sommaren.
det är lite små spännande att prata engelska dagligen nu. jag vill inte ens veta hur jag lät igår med öl i knoppen! han verkar iallafall förstå vad vi säger till honom så det kan ju inte vara helt åt skogen! ;P
just nu i skrivande stund sitter jag med linneas dator i knät på björx. vi har ätit färsk potatis och lax. om en liten stund serveras efterrätten - jordgubbar och grädde! fyy så bra vi har det här!
igår var vi på allstar så samtliga är rätt trötta idag. trots lite drama så var det faktiskt kul ute! träffade lite bekanta ansikten och njöt av ölen.
jag har inte varit speciellt aktiv på internet över huvudtaget i och med stugvistelsen och andra trevliga aktiviteter. jag har inte ens saknat internet. känns segt att sätta sig och läsa genom bloggar eller facebook. jag har fortfarande inget tangentbord till den stationära datorn.
och jag ska inte glömma - grattis viktoria! :) vi har ett födelsedagsbarn att fira nu! :) hipp hipp hurraaaa!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först
respect my cabin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback