midsommar 2010!

trots att jag jobbar arslet av mig denna midsommar så hann jag med lite firande trots allt. jag menar Lite.

flottfejset slutade 14:00 och drog direkt till storsand (där bilden är tagen för er mindre begåvade) där jag låg på en liten handduk brevid björn, johannes, henke, nån brud och tobbe.
jag tyckte att jag var värd att få se lite sol den här helgen och därför belönade jag även mig själv med att köra bil till storsand! (jag undrar om det fan inte tar snabbare att ta hojen?)



efteråt drog jag på mig en klänning och Körde till björx:






vi åt en rejält god middag hos jonatan och linneas päron. de är dock i stugan så det var FF :) och HF! (almost)



jag var en död fisk, jag åkte hem kring halv tio och slocknade direkt. kring 01.00 ringde telefonen och sen dess kunde jag inte sova ordentligt. jag var rejält trött kring 09-10 tiden på jobbet. men.. jag hällde i mig en helvetes massa kaffe!

jag fick mat på jobbet också :) beda kom med en tallrik till mig, snäll som hon är ;)

jag var upptagen med att köra travers, vem har tid med rast? ;) vilket härligt jobb jag har va?! :) imorgon när jag ska avlösa ska jag vara tidig så jag hinner käka frulle på morgonen.. mohahaha!! en laxsmörgås eller varför inte en kycklingklubba? :)

nu är det dags att gå och sova.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect midsummer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback