nattsudd?

jag har hundvecka den här veckan,
må-ons 14-22
fre 06-14
lö-sö 06-18
ifall någon undrade över det.

jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera mig här. men jag har inte haft tid, ork eller ett tangentbord. eller ja, jag har ett men jag orkar inte lyfta upp det i soffan. därav har jag "gillat" en hel del på facebook den senaste tiden. jag har ju fortfarande en datamus!

jag har tillfrisknat nästan fullständigt från min förkylning och hostar bara några gånger per dag nu. jag får sova i lugn och ro.

jag har testat lyckan på bilbingon i måttsund för någon vecka sen tillsammans med mini-me och mormor. ingen vinst för någon av oss :/

jag har svansat runt på tunadagen med typ maja emma messi jonas m.m. så jävla nice att ha så mycket folk som man känner runt om. hundbad, promenader, öl, vatten och MAT! grillat is the shit!
jag har bilder, men ingen ork till att lägga in.

jag har liftat till och från jobbet de två senaste dagarna nu. jag har INGEN aning om hur jag tar mig imorgon! 
"hej jag har hört att du bor i gammelstad"
"aahh..?!"
"bra! då kan jag väl lifta med dig!"
bra grej det där. massa folk vid stämpelklockan som ska iväg samtidigt, någon måste väl åt samma håll? :)
jag tror jag mutar mini-me med mat igen ifall hon kör mig imorgon igen.

lönespecen dimpade ner igår i brevlådan och jag är NÖJD. jag säger inget mer ;)
även ett paket kom idag! jag har beställt smink från tradera, borde egentligen göra tradera till min startsida. jag har just nu dille på ID sminket! fick hem 9g burken (den feta jäveln) för under 300lappen. normalt kostar det väl över 500kr iallafall. iihh...

jonatan har byggt bo i gammelstad och hjälper pappa med båten. ja, de städar ur båten. pappa och mamma fick köra till typ söder/väst om gävle och sen köööra upp båten på vagn. mhm, hur fort får man köra med en båt bakom bilen? får man köra på stora vägar? 1. 40km/h 2. små vägar, inte stora = feta omvägar.
men den börjar bli klar för sjön snart. kommer bli kaaanon. bara jag blir ledig så.

jag har dessutom fått tag i två stycken extra skift, dock helgen efter luleå kalaset! men vafan, jag slutar ju efter som så. två stycken 12h natt extra.. KLIRR!!

skoj är i sunderbyn hos frills föräldrar och myser på. typ enda stället hon håller käften på. känns alltid dåligt när jag lämnar bort någon av tjejerna men inte när de får åka till sunderbyn, helvitto det är ju SPA :)
jag börjar faktiskt ångra mig över att låta dom vara borta för mycket i sommar :/ mina tjejer, det är ju nästan som mina barn, fast vovvar. "crazy dog lady". jag vill ha mina tjejer.

jag ska gå och knoppa nu. mindre kul med eftermiddag.. komma hem, somna och UPP och jobba.
(tänk lönespec.. tänk lönespec..)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback