vart är min sommar?

jag vill ligga och svettas på ballisen. jag vill gå ner och bada. jag vill jag vill jag vill!!

igår var det rörigt. mini-me och jag rörde om i grytan! vi åkte till stan, åt lunch, bokade en vaxtid (som jag preciiis ringde och avbokade), for till kioskpiratan och surrade med camilla, åkte till maxi, körde till gammelstad innan vi ens gick in på maxi, åkte tillbaka till maxi och handlade. puh, det var en del.

planen var sen att åka till mig och göra middag. jonatan kör kväll så jag skulle bli ensammen annars.
med två smartskaft i bilen blir det nog aldrig en bra planering!
"ja då åker vi till mig då"
"jo"
"vad ska vi göra?"
"vet inte"
"vi dricker vin, vaxar och färgar håret?"
"okej"
bara att köra till storheden. nej vi vänder om tillbaka till gammelstad eftersom pappa kan köra oss så är bilen hemma imorgon. bra ide! mm.. vid wika möbler kom vi på att bobo stänger om 15min, vända igen mot storheden. BRA. sen tillbaka till gammelstad, sen hem hit.
jag undrar vad skoj tänkte? :)

malin mådde nog gott när jag låg på mage på soffan och hon fick vaxa! det var ändå överkomerligt. det gjorde ont, men det släppte direkt hon slitit.
ska spara ut en härlig skog så vi kan ta mer ben senare! KUL. jag ville bara säga det så ni inte tror jag är sjuk i skallen ifall ni ser mig på beachen ;) (om ni ser mig för all skog ha ha ha)

ingen hårfärgning blev det iallafall.

njepp. jag ska kolla vidare efter en diskmaskin!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my nonsens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback