är det min tur snart?

min mamma har haft magsjuka i veckan, jag har hållt mig på min kant.
igår kom pappa och körde mig till affären så jag fick handla, jag hade helt glömt bort magsjukan.

mini-me ringde precis och bad om att få komma hit, pappa spyr.
hon berättade att det tog två dagar innan man börjar spy, alltså kommer jag ha en förbannat rolig helg framför mig. jag ska börja bunkra upp med cola, blåbärssoppa och mat som är äckligt lätt att laga. jag ska bada och duscha av mig ordentligt om en stund eftersom jag kommer att orka röra mig, än mindre duscha. jag vet ju hur illa det är när man är bakis bara.

fast om man ska tänka så, jag spyr ju typ varje helg dagen efter. jag är ju i princip van, jag borde ju klara mig rätt fint? skit skit skit.

nu kom spy-ungen.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback