jag har..


betalat alla mina räkningar, puh! mindre kul att jag får mindre cash pga att det är få dagar i februari + att jag fick 1000kr extra att pröjsa för att elen tydligen kostar pengar... mhmmm.
jag tänker rösta på det pariet som bjuder mig på elen! gärna hyran när de lika är igång.
(fan femhundra spänn på att facket skickar ut en till jävla räkning)


hittade något små kul:

hej jag heter sara jag bor i en träkoja med insekterna
jag är arg och grinig och tycker om att linda in mig själv i toalettpapper
när ingen ser samt tvätta tårna.
Jag jobbar med att dressera daggmaskar där jag
smugglar ner droger i allas drycker och när jag kommer hem vill jag
kasta av mig kläderna och spatsera runt i mitt hem
Jag söker dig som kliar dig i skrevet på offentliga platser

sånt där där man:
1. välj vilken din favorit färg är.. är den röd så skriv..
ni vet. blah blah.


fuuuuck. jag tänkte rycka skoj och beställa ett linne. uäääk.. fuck vad det är synd om mig.
ja jag kan lära mig att sy ett eget linne och rycka skoj själv... men nää jag har ingen lust.
jag måste gå och sova, för vad fan gör jag vaken nu? varför sitter jag uppe för att betala räkningar?
det är ju som att be om att bli psyk eller deprimerad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback