look up



nellie och sia myser i baksätet påväg hem från stugan i heidis knä.
stugan ska sättas igång och bli varm, kommer bli mysigt!

efter stugäventyret lämnade jag och pappa av sia och heidi på tuna och åkte till... :



egen fotad bild till och med! det var hockey på tv för er som funderar. för er som missade vann vi med 3-0. vi åt hockeymat, hamburgare! gott. jonatan blev upplockad av mig och fick också lite hockeykrubb.

pappa skulle visa mig hur bilnyckeln fungerade. nog för att jag använt den tusen gånger och har koll..



-"tryck på un-lock, det betyder lås upp på svenska." - pappa
-"jaha?" - jag (och brydde mig inte så jävla hårt. oooorka)
-"lock" - pappa
-"look" - jag och dummade mig rejält. bara för att jävlas tillbaka
-"jaa... look, lock.. ehm.. typ som look up.. lock up" - pappa
och där bröt jag ihop.

...mamma var inte heller speciellt skicklig, eller rättare sagt - smidig.
pappa tyckte att jag kunde låna hem bilen för att slippa köra hem mig.
han tyckte att jag kunde komma på morgonen och hämta honom.
"fnizz.. hihihihih" kom det från soffan, ett väldigt intensivt fniss.
är jag verkligen så jävla morgontrött?:) tydligen, haha.
bilen återlämnas nu istället när pappa har slutat jobba.

hemkommen och små trött efter allt. jag ska krypa ner ordentligt i soffan och se "jag vill bli en stjärna" på någon play-kanal som jonatan klickat fram.
kom ihåg att det var här ni hörde det fram


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback