lördag

en fin lördag. och en rolig fredag igår.
jag tänkte dricka 3.5orna som blev över och sen pinna hemåt. men det slutade med en väldigt billig kväll på allstar. vi åkte dit tidigt och hem tidigt. därav mår jag fint idag. lagom kväll. jag undrar bara varför jag har träningsvärk i armarna. jag hade svårt att sova pga det. jag är inte en träningsperson så det är inget som kommer från ett gym.

mobilen är typ död och jag är för bekväm för att plugga in den i laddaren.

härligt att vara hemma. mindre härligt att vara hemma och jonatan jobbar.
guud vad jag trivs bra på tuna. jag kommer aldrig flytta. möjligen till mjölkudden. men det är verkligen bra här. sommaren kommer bli kanon också. sommarjobb på verket, nya härliga människor att ligga på baksidan med och dricka sommardrinkar.



våren kommer också bli bra. det är redan hur bra som helst. gud vad jag är nöjd.
nu ska bara mia komma hem så är det perfekt. linnea är ju "påväg" redan så det är löst :) viktoria får jag nog kidnappa hit ;)

jag ska dricka lite oboy, mata tjejerna och sen gå ut. jag ska se hur heidi mår idag. det är ju som påvägen ;) hahaha. note to self: skotertur med samtliga tjejer måste ske snarast.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback