pallplats!

helgen är snart över.
jag har stigit upp tidigt hela helgen dessutom! är de det fina vädret som lurar ut mig? jag funderar på att klä på mig lite ordentligt (är mina täckisar i gammelstad?) och gå ut. ut och ner på isen. snor med mig sia också :)

melodifestivalen då.
rätt låt vann. jag hade faktiskt några som jag tänkte att "bara någon av de här vinner så är jag nöjd"!
jag skulle dö ifall timotej, darin, jöback vann! mina favoriter var: johnsson, lilla bruden som vann, salem och manboy. ola var väl sådäär.. frillan pajjade allt. det ska ju vara töntigt och stört i melodifestivalen. bara för att förtydliga: jag har inte samma favoriter utanför melodierna.

tror ni pinsamt? luleå gav tingeling eller vafan de hette TOLV poäng, fysatan. jag kommer från någon annan stad ifall någon undrar i fortsättningen. hjälp!


tidigare på lördagen tittade jag på nederluleå stafetten. andra året i följd nu. pojkarna och tjejen tog en tredjeplats i motsats till 10-11e platsen i fjol. jag är mer barnsligt glad över medaljen än jonatan tror jag. det är så länge sen jag hade en medalj i näven. jag fick dessutom en os-mössa av jonatans mamma då jag dumpade av skoj där. skoj fryser och jag orkar inte ha dåligt samvete i två timmar.
heidi och sia fick följa med och hejja på. nellie fick självklart följa.

nje. nu ses vi ute.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback