say hello



resultat 2.

jag lät en kompis klippa lite, men jag blev inte 100% nöjd med uttunningen så jag klippte till det lite.
numer så får ni spana efter "sara-korthår" på stan.
planen är att det ska växa ut och bli som vanligt igen = låångt. men den frillan blir nästa sommar.
nu ska jag testköra en kortfrisyr i sommar. jag tror att det kommer bli skönt, men kanske ovant och jag kanske inte trivs? vi håller en tumme för att jag kommer trivas och inte gömma mig i en keps ;) hahahaha.

fördelar att vara korthårig:
- sparar schampoo och balsam
- håret torkar snabbare
- jag har lärt mig att tupera lite, märk väl lite
- om jag vill färga det själv så slipper jag köpa 2-3 förpackningar
- jag lär inte behöva hårsnoddar utan får köra med hårhajar i bästa fall (är det en fördel??)

nackdelarna vill jag inte gå in på. jag vågar knappt se bilden ovan och verkligen förstå att det är Kort.


jag har haft aktiva dagar. jag åt en tidig macka på stan med viktoria igår innan klipptiden 11.30. vi premiärtestade subway som hittat till luleå. det var godkänt iallafall. gjorde en hel del igår känns det som.
dagens värsta var när jag skulle gå til bowlingen med en ny hund som var bångstyrig, tror ni inte jackan pajade?? nä inte hundens fel. dragkedjan! vilken jävla lycka.


nu är jag nybadad och ska ge ett försök till att hitta på något med håret.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback