semester!?

jag har börjat sväva iväg. drömma får man!

jag vill ha sommar Nu. jag vill ha varmt och gröna gräsmattor. jag vill ligga ute.
jag har också kommit på att jag vill åka till gotland.
jag tycker att vi alltid åker till stockholm, vilket det absolut inte är något fel i.
MEN jag vill åka och se något nytt och jag tycker att det verkar mysigt där.
ligga och steka på en strand, kolla pippis hus och lite sånt där loll-loll.

jag ska dra iväg till hundhuset om en stund också. ska försöka få någon slags pli på tjejerna innan de ska testas.
jag har redan varit ute på isen tidigare idag med heidi och jonatan.
vi var ute en stund iallafall. vi kom hem, jag körde jonatan till jobbet och kom hem.
mm.. mia ringer direkt jag stänger dörren bakom mig. jag tar av mig skorna och börjar gå inåt i lägeheten.
"splash"

__________________________________________________________________

...och så sprang jag iväg mitt i mitt bloggande. så jag fortsätter bara :)

jag har varit på hundhuset och alla tjejer var super duktiga. jag lämnade över skoj till en liten tjej som fick ha henne en stund. de tränade lite agility tillsammans och skoj lyssnade på henne. de hoppade över hinder och for genom tunnlar. perfekt eftersom det är imorgon det gäller!
nellie satt mest och tittade på tillsammans med heidi och sia. sia var asgrym!

jag har precis kommit hem från heidi nu. jag har testat lite wiiii sports! jag är också asgrym! jag har fått in henne på mina gotlandsplaner!
även mia har jag börjat nästla in mina planer i.
jag måste bara säga en sak: pippi-birdisar (bird:isar)

nä nu ska jag snart åka och hämta jontis.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect wii sports!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback