usch..

jag satt och kollade på hundannonser och sökte lite på schäfrar. jag trillade tillslut in på kargalandets hemsida, det är därifrån jonatans schäfer kom ifrån. under lumpentiden alltså. han blev tillfrågad att få behålla vovven, men han kände att han inte hade tid och "nizze" hamnade hos någon annan.



jag blev lite ledsen när jag såg att "nizze" hade gått bort.
citat:
"Fredag den 12 december 2008 vid kvällsrastning då Nizze skulle gå ut i lössnö, vek sig bara bakvagnen och han hade mycket svårt att ta sig på benen igen. Men in ville han, jag rastade även honom runt tretiden på natten samma sak, bakvagnen funkade inte. Sa detta till Carina då hon kom hem från nattarbete lördag morgon. Då beslutade vi att åka till vet på måndag morgon den 15. Carina fick ordna det. Själv klarade jag det inte att ta det sista steget. Denna krabat har givit mig/oss så mycket. ”NIZZE” ska kremeras och ska med de andra hundarna vi ägt begravas vid vår stuga. Minnena från Kargalandets ”NIZZE” ska vi behålla för alltid"

* 980903 † 081215

 

lite läskigt att det tog typ ett år innan man fick reda på det.
10år.. jag vet inte vad jag ska säga. jag har aldrig träffat den där vovven, men jag är blödig. jag tycker inte om när folk och djur dör.

 

kom ihåg att det var här ni hörde det först

 

 

rsepsect


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men gud det visste inte ens jag... Min vackraste vackra vovve. världens bästa hund kan jag bara säga.. R.I.P Nizze


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback