vaaaaaaarmt

-12 grader. jag tyckte att det verkade kallt eftersom vi haft så skönt tidigare.
mm.. på med täckbrallor, os-mössa (jag tänker kalla den för det tills jag själv blir less), pallesjalen, tjocka vantar, tjocksockar och mina varmaste vinterskor. ja, och min jacka då, min göööse. (goose)

jag gick till kiosken som var stängd men hotade till mig varorna iallafall. (jag gick snällt till bowlingen och baaad, jag är en väldigt snällt person)
gick nästan hem, gick ut halvvägs på isen med sia och mika. tog sia och skickade in mika och fortsatte på isen. jag tror ju fortfarande att jag vet något om hundar, så jag har försökt lära sia ett och annat. jag tycker att det är sviin kul med sia. nellie och skoj är så vuxna och tråkiga nu (ja dom fyller ju 3 och 4 år iår, sia är 9 månader)

hon är så glad, så ung och såå kul! jag funderar nästan på att gå en sväng med bara henne, kanske kanske att nellie får följa med och gå fot brevid, men bara kanske.

ja, hund hund hund.
inte hund då.
ingenting. jag har sett senaste desperate och det står jävligt stilla. jaha nån är lebbo, någon är jagad.. men fan tidigare var det ju hur mycket som helst som hände på en gång.
när fan börjar dexter igen?? jag har t.om. köpt en bok från dollar om det där. 40 jävla spänn la ja ut på boken!

det är nu man ska ha den där soffan. jag ska göra ett ryck och pinna ner med vallastället och scan-backen. sen mäta balkongen med VATTENPASSET, det blev ju så lyckat sist... eller hur mamma? :)

för en stund sen ringde det en människa (kärring,tant,kvinna pick one) och bad mig komma till dom på måndag. det var studieförbundet, om servicevovve. "kring nyår" sa de senast.. vad är det nu? mars!
jag frågade igen om det var OK att båda två fick testas, det gick fint. jag funderar på att dra med dom till farmor så de får vara bland mycket folk och inte blir helt tokiga. jag ska fan köra slut på dom på måndag! de ska vara så slut att de ska se helt cool lugna ut. vilket inte är möjligt eller rättvist, men jag kan ju alltid försöka.

jag ska värma min ravioli och se något på tv. sen ut med hundarna en sväng till. heidi slutar ju fan 16! måste göra ett ryck så jag hinner ut!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback