what to do..

klockan är inte ens fyra och jag vet inte vad jag ska göra.
"gå ut" tyckte jag höra mig någon säga. då kan jag svara att jag nyss kommit in.

i-lands problemet nr 2 är att jag inte vet vad jag ska hitta på till middag. det är ju jävligt spännande att laga mat över huvudtaget, hur kul är det då att köra solo? inte speciellt. köttfärssås och spagetti kan jag tänka mig att det slutar med. lite hemligt sugen på kyckling-kletet. kycklingfilé, creme fraiche och pasta. guudomigt gott.

i-lands problemet nr 3 är att jag borde, men absolut orkar inte tvätta håret.
i-lands problem nr 4 jag har en lägenhet men har ingen lust att städa upp den. ser ut som stryk.

kan det inte bara bli middagstid så jag får något att sysselsätta mig med? kan de inte finnas en laglig release av typ avatar eller någon annan ny frän rulle? new moon sågs igår så den kan vi stryka.
tips på serie eller film uppskattas och kan om möjligt belönas.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect! im fucking bored!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback