3 av 7!

jag börjar kunna bocka av mer och mer på min "önskelista" nu!

i våran ägo:




5st branäs
1st soda streamer (exakt den på bilden också!!)
1st balkongsoffa


jag är riktigt nöjd!













bara köksradion, väskan, tv-bänken och en fullstor diskmaskin kvar!!
väskan är jävligt given så snart första lönen trillat in. perfekt att ha
matlådor i de dagar som jag tänkt cykla till jobbet. eller bara cyklar
till gammelstad.
tv-bänken kommer också.

egentligen borde diskmaskinen ligga högst upp. den skulle dra ner energi kostnaden rätt rejält. slippa köra den lilla maskinen typ 2ggr per dag!






kommer bli kanon.


btw så är jag ny hemkommen från heidi. vi har sett hollywood fruarna! självklart en prommis före det också. vi hann med promenad, tvättstuga och besök i emmas lägenhet på tuna.


jag ska ta in blommorna och lägga på persenningen på balkongen. det är väl lika medans man fortfarande gör det? :) blommorna var fynd för 49:- och hänger snyggt, istället för lyktorna.
ja, jag vet.. det är för tidigt. men jag är så jävla sugen på sommaren så det får bli såhär nu!

kom ihåg nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback