closing in!

idag är det en vecka tills jag sätter min fot innanför grindarna igen. det var ett tag sen senast, men det är väl som att cykla? jag hoppas då det. när jag varit så många somrar tidigare så borde mina skills inte tynat bort allt för mycket.

såhär på morgonkvisten har jag tryckt i mig ännu en nyttig frukost. nyttigare än att äta rostade mackor och ett glas oboy! jag körde keso, gurka, avocado och någon slags skinka som jag hittade i kylen. något som ska fyllas i fläskfilén senare idag.

när jonatan kom hem från inpuls pinnade vi iväg med nellie, skoj och sia. heidi slutade jobba rätt tidigt så vi gick och mötte henne. egentligen var tanken att cykla till stan, men eftersom vi har skruttibangbang så har jonatan ingen cykel! på tal om bil så var jag nära på att lägga vantarna på en kärra. men det blev inte. jag har lite små panik över hur jag ska ta mig till ssab i sommar. jag hoppas på samåkning! cykel varje dag, jag kommer inte tycka att det ens blir kul att åka till jobbet längre.

...vi var i stugan igår. jag mamma och malin spelade cluedo. en hamburgare slank ner också ;) jag tänker inte säga vem som vann. även om det bara var jag som spelade helhjärtat ;) tror inte riktigt att vinsten räknas till 100% heller :/  buuuhu


ja, nu ska bara heidi trycka sina mackor, sen bär det iväg. jag vet inte vart, men vi ska titta på blommor allesammans. blev arg på vädret då det började att hagla mitt i promenads-mötet med heidi. gaah.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback