det är ju fan snart juni!! :)

hundveckan är avklarad och nu är jag leeedig! bara helgen den här veckan, sen är jag leeedig igen! woho. extra plus i kanten med lite extra cash dessutom. nu har jag äntligen fått beställa fjällräven väskan som jag suktat efter ett bra tag nu! jag är lätt värd den.

linnea och shaun har anlänt till sverige dessutom. jag har vetat datumet en tid nu, men linnea skulle överaska sandra så jag lät bli att skriva något här om det. även linneas andra "grej" får hon berätta om själv ;)

vi har varit mest på björx och ätit middag. jag bangade dock i lördags, jag var så jäävla tröt. jag drog förbi exotic och plockade hem käk och kom i säng redan kl.20.00, de ni!
lite extra kryddat vid matbordet eftersom man måste testa sina engelska kunskaper. jag trodde att jag ändå hade en liten pejl, men njä. gramatiken är bortblåst, allt. "you know.." är typ min avslutning på varje mening, haha. pinsamt men sant.

idag har vi änn en gång ätit middag på björx efter en tripp på stan. kvällen avslutades med två filmer hemma hos oss med linnea och shaun. trevligt! jonatan somnar stup i kvarten och ränner till tvättstugan med jämna mellanrum.
nu är det dags för sängen. räkningarna är inlagda och väntar på att dras. nu kan jag sova med gott samvete.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback